سوالات متداول2019-10-15T15:44:41+03:30

سوالات متداول

سوالات متداول توانا کرین

ضمن خیر مقدم به شما کاربر گرامی، به اطلاع می رساند می توانید جواب سوالات حود را در این بخش مشاهده نمایید.
تعدادی از سوالات متداول موجود در دسته های زیر را مشاهده و پاسخ کارشناسان را مطالعه نمایید. در صورتی که سوال مورد نظر شما پاسخ داده نشده باشد، می توانید سوال خود را در بخش ارتباط با ما مطرح نمایید و پاسخ خود را از کارشناسان دریافت کنید.

چرا توانا کرین؟2019-10-15T15:12:22+03:30

شرکت فنی و مهندس توانا کرین با تکیه بر سابقه 40 ساله مدیران خود توانسته است نیرو های مجرب و فنی پرورش دهد که این یک اصل مهم در تولید قطعات تاورکرین های پتن و ساخت مجموعه کامل آسانسور کارگاهی می باشد. یکی دیگر از موارد مهم در ماشین آلات ساختمانی نظیر تاورکربن ها اجرای صحیح و دقیق آن می باشد که این شرکت با اسناندارد های بین المللی و ایمنی بالا به مشتریان خود خدمات دهی می نماید.

در صورتی که محصول خریداری شده دچار مشکل یا نقص فنی بود، چه باید کرد ؟2019-10-15T15:08:57+03:30

مجموعه تواناکربن ضمن تضمین کیفیت محصولات خود، هیچ محصولی را بدون تایید نهایی تحویل مشتری نمی دهد. لیکن در صورت بروز هرگونه مشکل و نقص فنی در کارکرد محصول، از طریق پست الکترونیکی یا تماس تلفنی، به بخش خدمات پس از فروش اطلاع دهید تا تیم فنی این شرکت در اسرع وقت به محل اعزام گردد.

آیا تمام محصولات معرفی شده در وب سایت آماده تحویل می باشد ؟2019-10-15T15:10:05+03:30

با توجه به حجم بالای سفارشات؛ تلاش مجموعه توانا کرین همواره بر این بوده که اکثر محصولات وارداتی در انبار ایران قابل ارائه باشند. در غیر اینصورت، محصول مورد نظر شما پس از عقد قرارداد ظرف مدت زمان ۳۰ رور قابل تحویل می باشد. محصولات وارداتی تواناکرین: تاور کرین های پتن و آسانسور های کارگاهی آلیماک می باشد

نحوه ضمانت و سرویس و نگهداری محصولات توانا کرین به چه صورت است ؟2019-10-15T15:05:44+03:30

تیم قدرتمند فنی تواناکرین به صورت شبانه روزی در اسرع وقت، خدمتگزار مشتریان محترم می باشد . کلیه محصولات وارداتی و محصولاتی توسط این واحد تولید و تعمیر میشود دارای ضمانت و خدمات پس از فروش می باشد . در صورت بروز هر نوع ایراد احتمالی، تیم فنی توانا کرین بلافاصله پس از درخواست مشتری جهت رفع آن اقدام نموده و علت ایراد آن را به مشتری اعلام می نماید . لازم به ذکر است که در صورت نیاز و توافق مشتری، مدت زمان قرارداد سرویس و نگهداری به هر میزان قابل افزایش می باشد.

چگونه برای پیش فاکتور اقدام کنیم؟2019-10-15T15:03:54+03:30

برای درخواست پیش فاکتور به صفحه اصلی محصول مورد نظرتان مراجعه کنید. در این صفحه لینک درخواست پیش فاکتور را مشاهده می کنید. با تکمیل اطلاعات لازم و خواسته شده در این فرم، پیش فاکتور در کمترین زمان ممکن برای شما به نشانی مورد نظرتان ایمیل یا فاکس خواهد گردید. بدیهی است که پیش فاکتور صرفا جهت ارائه اطلاعات بیشتر و آگاهی شما از هزینه خرید آن محصول صادر می گردد.

سوالات متداول مشکل شما را حل نکرد؟

سوال خود را در بخش ارتباط با ما مطرح نمایید و
پاسخ خود را از کارشناسان دریافت کنید.

از من بپرس