خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش

بر اساس سیاست های مجموعه توانا کرین مبنی بر ارائه خدمات فنی متمایز، این واحد در صورت دریافت درخواست مشتریان حداکثر ظرف ۴۸ ساعت کاری حتی در دورترین نقاط میهن پهناورمان قادر به اعزام اکیپ فنی می باشد.

بدیهی است که خط مشی دپارتمان خدمات پس از فروش این مجموعه، ارائه خدمات گارانتی، نصب و راه اندازی تاور کرین و آسانسور کارگاهی و تعمیرات با استفاده از قطعات اصلی و مطابق با دستورالعمل ها و رویه های استاندارد کمپانی سازنده می باشد. اجرای این خط مشی همواره متضمن آماده به کار بودن دستگاهها و افزایش ضریب اطمینان آنها است.

تعمیر گاه و انبار مرکزی

تعمیر گاه و انبار مرکزی

تعمیرگاه مرکزی توانا کرین ارائه دهنده خدمات فنی و آموزشی مستقر در تهران، از تیم های فنی متخصص سیار مجهز به تجهیزات مورد نیاز که به شرح زیر می باشد:

  • استفاده از خودروهای مخصوص مجهز به تجهیزات تعمیراتی مورد نیاز

  • استفاده از تکنیسین های مجرب و آموزش دیده در زمینه عیب یابی و تعمیرات تخصصی

  • پشتیبانی فنی تیم های سیار توسط کارشناسان مجرب و آموزش دیده

  • انجام سرویس های دوره ای بر اساس دستورالعمل شرکت سازنده

  • انجام سرویس پیشگیرانه ( PM ) عیب یابی و رفع ایراد ماشین آلات در محل سایت مشتری

  • نصب، راه اندازی، سرویس و نگهداری تاور کرین ، آسانسور کارگاهی

ذکر این نکته حائز اهمیت است که کلیه تعمیرات و سرویسهای ارائه شده توسط این شرکت با به کارگیری ابزار تخصصی و تجهیزات کالیبره شده از یکطرف و نیز پرسنل آموزش دیده و بهنگام با تکنولوژی روز ،استفاده از قطعات یدکی اصلی و تستهای قبل از تحویل دستگاهها و ماشین آلات صورت می پذیرد.
جهت اطلاع از شرایط خدمات فنی محصولات با شماره 02122068158 تماس حاصل فرمایید.