
خدمات پس از فروش
نیم قرن تجربه
بر اساس سیاست های مجموعه توانا کرین مبنی بر ارائه خدمات فنی متمایز، این واحد در صورت دریافت درخواست مشتریان حداکثر ظرف ۴۸ ساعت کاری حتی در دورترین نقاط میهن پهناورمان قادر به اعزام اکیپ فنی می باشد.
بدیهی است که خط مشی دپارتمان خدمات پس از فروش این مجموعه، ارائه خدمات گارانتی، نصب و راه اندازی تاور کرین و آسانسور کارگاهی و تعمیرات با استفاده از قطعات اصلی و مطابق با دستورالعمل ها و رویه های استاندارد کمپانی سازنده می باشد. اجرای این خط مشی همواره متضمن آماده به کار بودن دستگاهها و افزایش ضریب اطمینان آنها است.
تعمیر گاه و انبار مرکزی

تعمیرگاه مرکزی توانا کرین ارائه دهنده خدمات فنی و آموزشی مستقر در تهران، از تیم های فنی متخصص سیار مجهز به تجهیزات مورد نیاز که به شرح زیر می باشد:
استفاده از خودروهای مخصوص مجهز به تجهیزات تعمیراتی مورد نیاز
استفاده از تکنیسین های مجرب و آموزش دیده در زمینه عیب یابی و تعمیرات تخصصی
پشتیبانی فنی تیم های سیار توسط کارشناسان مجرب و آموزش دیده
انجام سرویس های دوره ای بر اساس دستورالعمل شرکت سازنده
انجام سرویس پیشگیرانه ( PM ) عیب یابی و رفع ایراد ماشین آلات در محل سایت مشتری
نصب، راه اندازی، سرویس و نگهداری تاور کرین ، آسانسور کارگاهی

مشتری مداری
ما علاوه بر فروش و اجاره ماشین آلات، همواره به دنبال ارتقای سطح دانش، کیفیت و خدمات خود هستیم که بتوانیم مشتریان کنونی را نسبت به خود وفادار سازیم و نیاز مشتریان را اولویت خود قرار دهیم.
ما از رویکرد محصول مداری به رویکرد مشتری مداری تغییر موضع داده ایم، زیرا اطمینان داریم مشتریان گرامی بالاترین سرمایه های ما هستند و لایق بهترین خدمات می باشند.
تماس شما با مجموعه ما و واحد CRM ، فرصت ارزشمندی را برای آشنایی با شما در اختیار ما قرار می دهد و کارشناسان این بخش، مشتاقانه آمادهی پاسخگویی به شما هستند.