سوالات متداول

صفحه اصلی/سوالات متداول
سوالات متداول2022-12-21T02:14:27+03:30

سوالات متداول

سایت توانا کرین
سوالات متداول تاور کرین

ضمن خیر مقدم به شما کاربر گرامی؛ می توانید تعدادی از سوالات متداول موجود در دسته های زیر را مشاهده و پاسخ کارشناسان مجموعه فنی و مهندس توانا کرین را مطالعه نمایید. در صورتی که سوال مورد نظر شما در بین پاسخ های داده شده ذیل نباشد، می توانید سوال خود را در بخش ارتباط با ما مطرح کنید و پاسخ خود را از کارشناسان بخش مربوطه دریافت نمایید.

اجاره تاور کرین – خرید تاور کرین – فروش تاور کرین

فروش و اجاره انواع آسانسور کارگاهی

چرا توانا کرین را انتخاب کنیم ؟2022-09-09T03:55:31+04:30

تواناکرین به عنوان یکی از واحد های برتر صنعتی در کشور در تولید قطعات ماشین آلات راه سازی و ساختمانی افتخار این را دارد تمام طراحی های قطعات مطابق با استاندارد اروپا و با کیفیت در اختیار مشتریان خود قرار دهد. نیم قرن سابقه مدیران و مهندسین این مجموعه از جمله دلایل حسن شهرت این مجموعه می باشد، دریافت نشان های برتر جهانی و استاندارد کشورمان، خود مهر تایید دیگری بر کیفیت محصولات و خدمات این مجموعه محسوب می گردد از جمله دیگر خدمات تواناکرین: واردات تاور کرین،فروش تاوکرین،اجاره تاور کرین و تولید بچینگ پلانت، خرید، فروش و واردات آسانسور کارگاهی

چگونه برای پیش فاکتور تاور کرین اقدام کنیم2022-09-09T03:53:13+04:30

برای درخواست پیش فاکتور به صفحه اصلی محصول مورد نظرتان مراجعه کنید. در این صفحه لینک درخواست پیش فاکتور را مشاهده می کنید. با تکمیل اطلاعات لازم و خواسته شده در این فرم، پیش فاکتور در کمترین زمان ممکن برای شما به نشانی مورد نظرتان ایمیل یا فاکس خواهد گردید. بدیهی است که پیش فاکتور صرفا جهت ارائه اطلاعات بیشتر و آگاهی شما از هزینه خرید آن محصول صادر می گردد.

سرویس و نگهداری تاور کرین چیست؟2022-09-09T03:51:41+04:30

تیم قدرتمند فنی تواناکرین به صورت شبانه روزی در اسرع وقت، خدمتگزار مشتریان محترم می باشد. کلیه محصولات وارداتی و محصولاتی توسط این واحد تولید و تعمیر می شود دارای ضمانت و خدمات پس از فروش می باشد. در صورت بروز هر نوع ایراد احتمالی، تیم فنی توانا کرین بلافاصله پس از درخواست مشتری جهت رفع آن اقدام نموده و علت ایراد آن را به مشتری اعلام می نماید. لازم به ذکر است که در صورت نیاز و توافق مشتری، مدت زمان قرارداد سرویس و نگهداری به هر میزان قابل افزایش می باشد.

سرویس و نگهداری تاور کرین

سرویس و نگهداری آسانسور کارگاهی

آیا تمام محصولات معرفی شده در وب سایت قابل خرید هستند؟2022-09-09T03:48:24+04:30

با توجه به حجم بالای سفارشات؛ تلاش مجموعه توانا کرین همواره بر این بوده که اکثر محصولات وارداتی در انبار ایران قابل ارائه باشند. در غیر اینصورت، محصول مورد نظر شما پس از عقد قرارداد ظرف مدت زمان ۳۰ رور قابل تحویل می باشد. محصولات وارداتی تواناکرین شامل: تاور کرین پتن – آسانسور کارگاهی آلیماک

در صورتی که محصول خریداری شده داری نقص فنی و ایراد بود، چه باید کرد؟2022-09-09T03:42:49+04:30

شرکت مهندسی تواناکربن ضمن تضمین کیفیت محصولات خود، هیچ محصولی را بدون تایید نهایی تحویل مشتری نمی دهد. لیکن در صورت بروز هرگونه مشکل و نقص فنی در کارکرد محصول، از طریق پست الکترونیکی یا تماس تلفنی، به بخش خدمات پس از فروش اطلاع دهید تا تیم فنی این شرکت در اسرع وقت به محل اعزام گردد.

سوالات متداول مشکل شما را حل نکرد؟
سوال خود را در بخش ارتباط با ما مطرح کنید و
پاسخ خود را از کارشناسان دریافت نمایید.
لوگو شرکت توانا کرین
مشتری مداری
  • ما علاوه بر فروش و اجاره ماشین آلات، همواره به دنبال ارتقای سطح دانش، کیفیت و خدمات خود هستیم که بتوانیم مشتریان کنونی را نسبت به خود وفادار سازیم و نیاز مشتریان را اولویت خود قرار دهیم.

  • ما از رویکرد محصول مداری به رویکرد مشتری مداری تغییر موضع داده ایم، زیرا اطمینان داریم مشتریان گرامی بالاترین سرمایه های ما هستند و لایق بهترین خدمات می باشند.

  • تماس شما با مجموعه ما و واحد CRM ، فرصت ارزشمندی را برای آشنایی با شما در اختیار ما قرار می دهد و کارشناسان این بخش، مشتاقانه آماده‌ی پاسخ‌گویی به شما هستند.

Go to Top